Da. Oricit de mult as detesta exhibitionismul online am sa o fac si pe asta si scriu despre mine. Pentru ca nu am despre ce scrie. Pentru ca de cand am aflat de bursa pentru Norvegia am intrat intr-o prelunga stare de expectativa bine asezonata cu un soi de “I don’t give a damn” general. I don’t give a damn de examene, de cursuri, de proiecte, de ce trebuie sa fac maine, de cum tebuie sa imi lucrez creierul ca sa nu se atrofieze.

“Fie” -motto-ul meu zen de vreo luna incoace. Nu ma strofoc pentru nimic. Creierului meu ii dau voie sa isi ia vacanta linistit. Dar pentru ca ma incearca o usoara mustrare a constiintei, datorata instinctului specific uman de a produce din cand in cand,  am sa virez un pic cu blogul.

Vreau sa fac un blog cu si despre frumos, cu ce ma incanta pe mine…cu ce mi-ar placea sa am, sa primesc (de ziua mea care se apropie, eventual) sau sa fac sau sa vad.  Altceva nu pot produce. Sunt in greva de OPINIE.

