Am dat cu cîteva zile în urmă de un curent despre care poate unii ştiau deja, dar îmi respect hotărîrea. Postez lucruri care mă încîntă şi descîntă.

Se cheamă steampunk (steam-abur, punk…you all know). Nu va obosesc cu explicaţii. E o combinaţie interesantă de science-fiction cu stilul victorian. Un bun exemplu de steampunk e decorul de la Golden Compass sau literatura lui Jules Verne cu ale ei maşinării avangardiste.

Şi cîteva exemple de treburi steampunk de care m-am amorezat uşor. Îmi amintesc vag să fi văzut deja la tv.

steampunkLaptop2steampunk-computer

Şi cîteva bijuterii drăgălaşe în stil steampunk:

il_430xN.68165361

Steampunk_Cameo_Brooch_Pendant_by_asunderWalking_With_Shadows_Steampunk_by_asunderSoft_Power_Steampunk_Necklace_by_asunder

Steampunk_Assemblage_Necklace_by_asunder

